lauantai 1. kesäkuuta 2013

Sormet varpaat, sormet varpaat !

Nyt sitten aamut voi laskea siis sormin ja varpain, kalenteri nimittäin näyttää kutakuinkin..
TJ19 

Oon muuten pikkuhiljaa ruvennut miettimään tämän blogin tulevaisuutta, kun noita aamuja inttileskenäkään ei ole kovin montaa jäljellä.
Jätänkö blogin tänne, että sitä voi halukkaat lueskella, poistanko blogin kokonaan, vai tulenko vielä joskus kertomaan mitä meille kuuluu, miten arki on lähtenyt rullaamaan intin jälkeen jne?

Mullahan tosin on toi toinen blogi, josta mun kuulumisia ja kaikkea muuta, voi lukea ja seurailla. 
Eli sinne vaan jos mun kuulumiset kiinnostaa!

Tästä kuvanotto hetkestäkin on ikuisuus. 
Valapäivänä tämä on otettu, Iina sen napsas niinkuin muutaman muunkin kuvan ja lähetteli muutaman niitä mulle :)

Nyt mä lähden varmaan vähän pakkailemaan tavaroita, kun tänään ois vissiin lähtö keskelle metsää mökille, ottamaan brunaa ja uimaan, kun siellä sattuu uima-allaskin olemaan ;)

Hauskaa viikonLOPPUA teille kaikille, oli teillä sitten muru kotona tai ei :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti